Subject: Riigitee 4 km 132,35 Raeküla tunneli lammutamine (8-18/5592)
From: "Maire Nigul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Infospetsialistid" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 14:49:10 +0300

Va. Kaarel Ilustrumm
Vastuseks Teie: 8-1/25-014/8994-1

Riigitee 4 Tallinna-Pärnu-Ikla tee km 132,35 Raeküla tunneli lammutamise
ehitusloa menetlus .
Pärnu Linnavalitsuse planeerimisosakond juhib tähelepanu, et
Lammutusprojekt nr 2503, „Väljavõte geoaluselt (Inseneribüroo REIB OÜ töö
nr TT-7166)” on puudulik — jooniselt puudub ol. oleva tunneli jõe poolses
otsas paiknev sidetrass.

Meile teadaolevalt paikneb tööalas toimiv sidetrass, mis ei ole näidatud
lammutusprojektis (vt allolev väljavõte):

Palume lammutusprojekt asjakohastada ja esitada uuesti kinnitamiseks.

Lugupidamisega

Maire Nigul
ehitusjärelevalve teenistuse juhataja
Pärnu Linnavalitsuse planeerimisosakond
5112 132; [email-masked]